Wednesday, January 12, 2011

Nukilan aku

 Assalamualaikum.....hai semua...mike ari nie nak buat mintak maaf secara terbuka atas salah silap mike terhadap cinta hati mike yg mike sayang selama nie...mike ada buat salah sebab mike tergedik2 ngan pompuan laen kat luar sane....tapi secara jujur....mike sebenarnya takde langsung sebarang FAIR dgn minah2 yg mike layan tue...

Mike sebenarnya sayang sgt ngan dia...mike taknak berpisah dgn dia...tapi mike diminta utk lepaskan dia sbb dia terlalu marah dgn sifat mike nie...mike langsung tak penah menduakan dia...mane kan lagi mentigakan dia...mike dah takde orang laen selain dia...mike ada dia sorang je dalam hidup mike...yang laen tue cuma kawan2 FB je...jumpa pun tak penah...mike tau mike dah orang macam dia...buat ape lagi mike nk cari yg laen....


dia suka makan mcd ngan mike...suka dia makan eskem...haaa...nampakkan dia suka...ayam goreng mcd la dia paling suka skali kalau order...mike taknak kenangan2 tue cuma tggl kenangan je...

boleh dikatakan tiap2 minggu mike ada dgn dia...luangkan masa dgn dia...ape ke ini dikatakan mike curang dgn dia...tiap jam mike mesej...adakah kate ini mike curang...tak sayang...mike tak curang pun....bila masa mike ada duit...mike ada dgn dia...bila masa mike takde duit pun...mike ada dgn dia...mike tak penah ketepikan dia ape saje yg mike buat...cuma mgkn ada terlepas satu dua aktiviti mike yg tak leh nk dulukan dia...
mike sayangkan dia

nie bukan time besday mike..nie time besday anak buah dia...mike attend jgak...nk entertain dia...nk bg family dia accept mike seadanya....mike nk jadik menantu yg baek utk ma dia...

ini la dia cinta hati mike yg sedang marahkan mike...tlg la mike bgtau kat dia yg mike cintakan dia~~

dan akhir sekali...KAMI...forever...SHANOR FOREVER takkan ilang dari muka bumi nie....

Mike dah beli gelang utk majlis kami nanti utk dia...mike nk kawen dgn dia...tapi dia taknak ngan mike lagi...mike takleh idup tanpa dia...susah senang mike dgn dia...tapi dia dah taknak mike lagi...huk....tolong sayang..kembali la pada abg...

ABG CINTAKAN AYANG...abg mintak maaf kalau salah abg tu terlalu besar bagi ayg...SUMPAH...

abg tak der orang laen selaen ayg...kawan2 pompuan ramai je...tapi juz kawan2 macam tue...gedik2 macam tue je...tapi hati i tetap dgn kamu syg~~



Yang Menyintai kamu seluruh jiwa dan raga'

MIKE DUKEMANE aka Mohd Shafik

tak perlu la rai hari jadik abg...kembali la pada abg..itu la adiah paling bermakna bagi abang...

Sunday, January 9, 2011

Azizi and Salima Reception






Semoga berbahagia ke anak cucu dari

MIKE DUKEMANE
your official photographer 
From 
SBXS

Wedding of Kamarul And Raja Kamariah

Majlis Resepsi ini berlangsung di Wisma MBSA,Shah Alam
dan Majlis Pernikahan di Masjid Shah alam







New Year Promosi~~

Tempahan dibuka untuk tahun 2011...nantikan harga istimewa kepada sesiapa yg membuat tempahan awal~~

Mike Dukemane
SBXSphotography

Thursday, December 2, 2010

Hohohoho...aku di pulau pangkor....

Haluuuu....
mike nk kongsi sket ape yg mike dapat kat Pangkor ari tue..as a Backpacker photographer yg pg join kursus orang...hahahah~~~kursus retreat pilihanraya...act mike tersenarai skali...mike igt kursus ape...rupanya kursus bercuti seperti yang dijanjikan oleh menteri...sbb kami berjaya membantu BN dalam pilihanraya baru2 nie....so...mike pg sane seperti bercuti la...bukan kursus...So....maksud KURSUS RETREAT TU bermaksud kursus reunion...ada paham ka kepada segelintir2 manusia di luar sana....hahhahah....lalu mike memgunakan skill photography mike mendapatkan scenery2 di pangkor itu...jom...kita tgk serba sedikit ape yg mike nk kongsikan.....











hoh~~~ape macam mike punya scenery??like??heheh....byk lagi...nanti mike kongsi lagi...hehehe!!~~

Wednesday, November 10, 2010

life with her make me smile

mike chintakan dia





mike sygkan dia

Wednesday, November 3, 2010

Wah...Mike dah lupa mike ada Blog~~shit

Alamak...nanti mike cuba rajin2 la utk hupdate blog mike nie~~~

Sunday, September 26, 2010

Promosi Hujung Tahun Dari Mike SBXS...


Yeah....mike dah lama tak hupdate blog ini...
kali nie mike nk bgtau u all..
mike ada buat promosi pada bakal2 pengantin yg nk kawen nie...
ihihih~~ape2 kol je mike or kawan mike tue...
utk booking dan pertanyaan..

Monday, September 20, 2010

Hasil pertama ku menggunakan Sony Vegas Pro 9.0

video test!!~~
video
pelakon utama - siti noor~~hihihi...my love~~

Tuesday, August 10, 2010

Picca2 Besday Waheeda n Syaheera


Haaa...nie dia besday gurl...


haaa..nie kakak dia...kembar dia!!


nie la laila...hehehe!!!

 bergambar bersama kek mereka...


ini la kami~~!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails