Friday, March 6, 2009

ari bahagia!!!!

semekom....ahaks!!!MySpace


Ari Jumaat aku Amik cuti....
kerNa iNgin BerJuMper DgN cHEnta hatIku....MySpace

SerOnOKnYEr TAk TErkAta...MySpace

aku kuar jalan2 ngan awek aku....
pg midvalley.....mula2 nak carik beg dia...
tau2 la dia....nak carik be 18round mid tue tak jumper2....
mcm nak MySpace.....hehehehehe....

skali2 aku dapat kasut....MySpace

mulanyer nak carik beg dia....last2 dia banje aku beli kasut....
bestnyer!!!!MySpace....

pastu antar dia balik....huk....MySpace

esok dia nak pg PD ngan family dia....mmg aku nak ikut....tapi aku segan!!!MySpace

lepas aku antar dia balik....sedih gak...nak buat mcm mane??
aku kuar plak ngan member2 aku....lepak minum jer....MySpace

pastu balik klang....k lah...daaaaa....MySpace

No response to “ari bahagia!!!!”

Leave a Reply

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails