Friday, April 17, 2009

ProGrAm.....PRogRam....ProgRAm..

Salam sabtu dari haku yg kena bekerja!!!!alaaaaaaMySpace...

hakhakh.....ok2....selama seminggu aku dok ngumpul idea nak bebel ape yg aku rase boleh aku bebelkan dalam bolg nie....hkpttuuiiihh!!!!MySpace

ok2...mula2 aku dlm bulan nie asik bekerja aje....kakitangan kerajaan yang berdedikasi la kate kan...MySpace
hakhakhak!!!!ok2....aku baru handle satu program lagi...bg ceramah lagi!!!!ahaks!!!!gilos2....MySpace

aku nie ada rupe ek jadik penceramah...lepas nie aku nak apply jawatan Pegawai Penasihat la....ahahahahahah!!!!!!kije2....n terus kije....aku agak letih sebab aku tak dapat relaks.....nasib baek aku tak kena pg PUTATAN sabah....patut ari nie aku kena g....tapi alasan aku...nak balik kl....hahahahahah!!!!!MySpace

hari nie ader program kecergasan kat tempat aku....ngan aku2 dok POCO-POCO ngan senam MASS tadi....berpeluh gak la ketiak aku ne....MySpace

hahaha...itu la kije2 aku skrg....merepek meraban!!!tapi...kije tatap kije...ok!!!!!


nie aku ngah bagi ceramah mcm mane nak jadik hensem mcm aku....hahahahahahah!!!!!!MySpace



haaa........time nie aku da naik sheikh!!!mcm gempak aje aku bg ceramah kan??hahahahahahahha!!!!takleh blah!!!!

One response to “ProGrAm.....PRogRam....ProgRAm..”

uLat cOmeL said...

mantap sgt bile bie posing mcm gambar first tuh...bajet menggoda arr...

Leave a Reply

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails