Sunday, June 27, 2010

Ain Batrisya..

ahaaa!!!terkezu ke??
jgn terkezu sampai pengsan punya pun!!!kalau mahu nasihat pakai...mesti kol eric munya talifon punya pun!!!hahaha
macam hampeh.....ok2...ape la aku dok ngarut2....
ari nie aku nk citer kat korang.....mak aku seorang bby sitter....duit halal dr hasil menjaga anak2 nie la mak aku membesarkan aku...thanks mak....apit syg mak~ok2....kalau nak dihuplod pic anak2 mak aku jaga yg lamo2 tue...tggu la aku scan...tapi aku nk cerito pasal anak yg mak aku skrg nie....AIN BATRISYA nama diberi...haa....korang mesti nk tau kan...comel ke tak comel anak nie...dah mcm anak aku dah aku rase...bukan tak sabar...tapi ada sifat penyayang kot terhadap budak2....hee~~ok2...jap la...ish...sabo2...
ok....kita mulakan dgn pic yg pertama...ini aku tangkap time aku cuti...
aku melayan gelagat dia...time nie dia merangkak lagi...umur dia baru 6 bulan....
haa...ini dia....comelkan??hehehe...
sowie semua....kesilapan teknikal...gambar2 dia...aku lupa aku letak mane...yg siap edit...
hahahah!!!!atoyai..takpe...next post...aku akan buat lagi cerita dia...hehe!!tgguu!!!!!

No response to “Ain Batrisya..”

Leave a Reply

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails