Sunday, June 27, 2010

My hobby bila aku tensen~~

aloo semua...aku selalu gak kuar sorang2...mencari ape yg tak pasti....

ok2...selalunya....aku akan persiapkan gear aku....untuk menembak manusia2 yg macam2 ragam kat luar sane tue...
selalu aku shoot kat pavilion n sg wang...sbb kat sane...ramai sgt orang dan mcm2 kerenah...haa~~ape kate kita mulakan dgn gambar pertama...
haa....korang tgk pic nie...bykkan maksud yg boleh kita ungkapkan dlm pic nie kan??anak dia ada sakit sindrom down kalau korang perasan...mase nie aku ngah lepak kat starbucks Pavilion....aku nampak hamba Allah nie....lalu...aku pun shoot diorang....KASIH SEORANG IBU....itu la maksudnye~~dan aku pun teruskan perjalanan ku....dan aku ternampak...
anak perempuan nie yg sedang merengek pada ayahnya untuk dibelikan sesuatu....sgt comel....lalu....aku shoot la gelagat dia...hehee!!~~tapi side belakang pulak...tak sempat...nama pun street candid~~pastu aku pun teruskan misi aku mencari gelagat warga kota nie~~
aku terhenti kejap sedang berjalan punya la berat beg kamera aku......aku ternampak budak nie.....hahah!!!kelaka siot....dia boleh bantai nk mandi dlm tue...ape dia igt swimming pool ke??atoyai....dia nie gila pun!!~~tapi....budak2 kan...ape dia tau...lepas aku dok la kejap dpn pavilion tue...dok tgk kerenah budak2 skolah selalu melepek kat depan tue...budget grand la lepak tempat mcm tue...huhuhu!!~~

nie la antara pic2 yg sempat aku snap n edit...byk lagi sebenarnya~~tapi maleh nk huplod byk2...
aku pun dah busan dok depan PAVI tue...aku teruskan perjalanan aku ke arah BB pulak...
aku shoot ala2 walk away gitu....

haa...nie namanye..konsep walk away~~hehehe!!!

haa...sami buddha pun jadik mangsa aku...hahah!!!
ok2....

setelah ponat asik2 amik gambar orang je....aku pu balik la...apo laie....heheh!!adios!!!nanti tggu pic2 laen aku akan huplod...hee!!~~kita maen pic2 keje2 aku plak...modelling n wedding ye~~holaa!!!!

No response to “My hobby bila aku tensen~~”

Leave a Reply

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails